Retourvoorwaarden:
Let op, stuur niet onaangekondigd goederen retour naar Häfele, doe dit altijd in overleg.
- Een aanvraag kun je direct in je account onder “mijn bestelling” of “verzendgegevens” de juiste order of zending te kiezen en vervolgens in de order of zending de juiste artikel(en) te selecteren, waarna je op de knop retourneren drukt, waarna je het formulier verder kan invullen.
- Beschrijf het defect of probleem zo uitvoerig mogelijk.
- Voeg de afbeelding(en) van het defecte artikel bij je aanvraag indien nodig die het probleem goed zichtbaar maken.
- Gooi geen artikelen weg, tenzij uw contactpersoon bij Häfele je daarom vraagt.
- Geef het aantal en soort verpakkingseenheden aan.
- Vermeld het afhaaladres indien deze afwijkt van het bij ons bekende adres.
- Of retourneren van je artikel mogelijk is, moeten wij onderzoeken na binnenkomst van je aanvraag. Aansluitend geven wij je bericht en delen je de verdere stappen mee. Voorts gelden de volgende voorwaarden.
- Een aanvraag kun je direct in je account onder “mijn bestelling” of “verzendgegevens” de juiste order of zending te kiezen en vervolgens in de order of zending de juiste artikel(en) te selecteren, waarna je op de knop retourneren drukt, waarna je het formulier verder kan invullen.
- Terugname van artikelen in goede staat is alleen mogelijk in de originele verpakking en met een transportverpakking ter bescherming van de productverpakking vanaf een minimale waarde van € 50,00 netto en binnen de eerste 2 maanden vanaf datum factuur.
Uitlopende artikelen kunnen niet retour. - Van de creditnota wordt een aandeel in de transport & administratiekosten afgetrokken. Dit gaat om een bedrag tussen de 17,50€ voor pakketpost en 65,00€ voor lengte vracht en palletzendingen. Bespreek indien gewenst vooraf de details met je contactpersoon bij Häfele.
- Geef in het online formulier duidelijk de te retourneren aantallen in per artikel en het aantal te retourneren (omdozen) dozen aan in de omschrijving.
- Controleer of het afhaaladres wat bij ons in het systeem correct is.
Teruggave van speciale bestellingen is enkel mogelijk wanneer een fout is gemaakt door Häfele, verkeerd of te veel bestelde artikelen kunnen in dit geval niet geretourneerd worden. Wend je bij vragen tot je persoonlijke contactpersoon bij Häfele.
Zodra wij je retour/reklamatie aanvraag onderzocht hebben, worden de volgende stappen aan je meegedeeld. Bij goedkeuring ontvang je je creditnota na afsluiting van de verwerking van je retourzending.