Veel gestelde vragen

 

Neemt u even de tijd om te zien of uw vraag tussen onze "veelgestelde vragen" staat. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op. U kunt de antwoorden bekijken door te klikken op de relevante vraag aan uw zoekopdracht.

Vragen over leveringen

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

Bij het plaatsen van de bestelling ziet u direct de beschikbaarheid van het product. Uw bestelling wordt indien voorradig binnen 1-2 werkdagen geleverd.

Wat zijn de leveringskosten?

Bij bestellingen boven de € 130 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht, bij bestellingen onder de € 130 worden er € 10 verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik zelf het levermoment bepalen?

Bij het plaatsen van de bestelling kan per artikel aangeven wanneer u de bestelling wenst te ontvangen. 

Kan ik het afleveradres aanpassen?

U kunt het afleveradres per order aanpassen, het afleveradres moet wel in Nederland liggen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt de status van uw bestelling volgen door naar de specifieke order te gaan in uw account. Wanneer uw order is overgedragen aan de vervoerder kunt u middels het verzendnummer de status van de levering volgen. Wanneer uw order vervoerd wordt met DPD Pakketservice ontvangt u ook per mail een update en een track & trace link. 

Vragen over producten

Ik heb een vraag over een product.

Voor vragen over producten kunt u contact opnemen met uw vaste binnendienst medewerker. Uw vaste contactpersoon staat vermeld in uw online account. Onze medewerkers zijn tijdens kantoortijden bereikbaar per mail of telefoon.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Nee, de prijzen op de website zijn exclusief BTW. 

Website gerelateerde vragen

Hoe kan ik inloggen?

Rechts bovenaan op de website vindt u de knop "login". Wanneer u hier op klikt kunt u uw inloggegevens invullen (en bewaren). 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u onder login klikken op 'wachtwoord vergeten' en vervolgens uw e-mailadres invoeren. Wij mailen u dan een nieuwe wachtwoord.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In uw account onder het kopje "mijn profiel" kunt u uw wachtwoord wijzigen. 

Ik ben klant, hoe krijg ik toegang tot mijn online account?

Registreer uw gegevens door bij login op 'registratie' te klikken. Na uw registratie als klant ontvangt u van ons per email een klantnummer en wachtwoord. Hiemee kunt u online inloggen. Wanneer u uw gegevens kwijt bent kunt u via 'wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord opvragen. 

Hoe kan ik prijzen zien?

Wanneer u ingelogd bent, kunt u de prijzen bekijken.

Waar kan ik mijn verlanglijst vinden?

Na inloggen in uw account heeft u de mogelijkheid om verlanglijstjes in te zien en aan te maken. Klik op het kopje 'verlanglijst' onder 'mijn account'. 

Waar zijn mijn opgeslagen adressen?

Alle door u opgeslagen afleveradressen vindt u in uw account onder het kopje "adressen". Hier kunt u adressen toevoegen, wijzigen of verwijderen. 

Waar kan ik problemen over de website melden?

Wanneer u problemen ondervindt met de website kunt u per mail: info@hafele.nl of per telefoon 055-5384600 contact met ons opnemen.

Hoe kan ik producten vergelijken?

Wanneer u op de producten pagina bent kunt u op de knop "vergelijken" klikken. Dit kunt u doen bij alle producten welke u wilt vergelijken. Vervolgens  klikt u op "selectie vergelijken" en kunt u op eenvoudige manier de door uw geselecteerde artikelen vergelijken. 

Hoe weet ik of een product op voorraad ligt?

Wanneer u ingelogd in uw account een specifiek product geselecteerd heeft, kunt u eenvoudig zien of het artikel beschikbaar is.

Vragen over account en orders

Hoe kan ik klant worden?

U kunt klant worden door naar de volgende  link te gaan en u aan te melden. 

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Häfele biedt verschillende betaalmethoden aan.

Voldoet u aan onze voorwaarden dan kunt op rekening kopen. Daarnaast kunnen klanten op verzoek ook met iDEAL of Credit Card betalen, we zijn druk bezig om deze betaalmethodes voor iedereen standaard beschikbaar te maken. 

Waar kan ik als particulier producten bestellen?

Wij leveren onze producten alleen aan bedrijven. Dit betekent dat particulieren niet rechtstreeks bij ons kunnen bestellen. Als particulier kunt u wel terecht bij één van onze partners: 
www.meubelbeslagonline.nl
www.klusonderdelen.nl 

Andere online aanbieders voor particulieren zijn:

www.probeslag.nl
www.ijzerwarenwinkel.org
www.meubelbeslagshop.nl

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren kunt het beste contact opnemen met uw vaste contactpersoon. Uw contactpersoon kunt u vinden op de orderbevestiging of door in te loggen op uw account. 

Kunnen meerdere collega's het account gebruiken?

Als beheerder kunt u verschillende gebruikers aan uw account toevoegen. U kunt met het aanmaken van de gebruiker zelf bepalen welke rechten de gebruiker krijgt. 

Hoe maak ik een gebruiker aan?

Om een gebruiker ofwel medewerker toe te voegen aan uw account, dient u ingelogd te zijn in het hoofdaccount. Vervolgens gaat u in het account naar "gebruiksbeheer". Hier kunt u een medewerker toevoegen of aanpassen. 

Retourneren

Mijn product is beschadigd, wat kan ik doen?

Wat vervelend dat er product beschadigd geleverd is. Wanneer u het formulier in deze link invult gaan wij er mee aan de slag.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat er een verkeerd product geleverd is. Wanneer u het formulier in deze link invult gaan wij er mee aan de slag.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dit is mogelijk door het invullen van het retourformulier. Echter maatwerk en klantspecifieke artikelen kunnen niet geretourneerd worden. 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van een bestelling?

Wij brengen voor het retourneren van artikelen enkel de verzendkosten in rekening. Retourneren met een orderwaarde onder de € 50 is helaas niet mogelijk. 

Contact

Waar kan ik terecht met vragen over mijn bestelling?

Wanneer u vragen heeft over uw bestelling kunt u contact opnemen met uw vaste binnendienst medewerker. Uw vaste contactpersoon staat vermeld op uw orderbevestiging en online in uw account. 

Waar kan ik terecht met algemene vragen?

U kunt voor algemene vragen contact opnemen met info@hafele.nl of bel ons op 055-5384600.

Op welke tijden zijn jullie bereikbaar?

We zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08.00 uur t/m 17.00 uur en op vrijdag van 08.00 uur t/m 16.00 uur.